music

piątek, 12 sierpnia 2016

koronkowa hiszpanka

Hej hej!
Długo mnie nie było z powodu okropnej pogody, nie było szans na jakiekolwiek zdjęcia. Dziś udało mi się urwać kawałek ładnej pogody i od razu wykorzystałam ją :) Co u Was słychać? Jak mijają wakacje? Może pomimo kiepskiej pogody spędzacie jakoś aktywnie ten wolny czas :)?
To teraz parę słów o stylizacji: beż i biel to moim zdaniem połączenie idealne, a dołożenie czerni w postaci dodatków tj. buty i torebka jest zamknięciem spójnej kompozycji. Perełką tej stylizacji jest dla mnie piękna, biała koronkowa hiszpanka dla której największego uroku dodaje cudny wzór koronki. Jestem ciekawa co myślicie, koniecznie piszcie w komentarzach !! :)


buźka ;*                                                                      


                                                                                                                                         Lena













bluzka- Bershka
spodenki- Reserved
buty- Jennifer
torebka- Bershka

45 komentarzy:

  1. Piękna hiszpanka ! <3

    http://pauladowlasz.blogspot.com/2016/08/pielegnacja-wosow-wspomnienie-z.html


    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w Twojej bluzce!♥ Oczywiście cała stylizacja jest super świetna, ale nie mogłam oderwać oczu od bluzki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzeczka, idealna na każdą okazję

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzeczka, idealna na każdą okazję

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz - ale zadbaj o design bloga tzn. wielkość zdjęć etc. Lepiej się czyta i czytelnik od razu chce zostać dłuzej :)

    http://turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* za bardzo na tym się nie znam ale postaram coś z tym zrobić. Dziękuję za radę ! ;*

      Usuń
  7. Bluzka Cudownie się prezentuje !

    http://martoszka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna stylizacja!♥ Zakochałam się w tej bluzce :)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    http://girl-with-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję kochana :) ;*
      jasne, już zaglądam ;*

      Usuń
  9. Jak pięknie w niej wyglądasz, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama się zastanawiam nad zakupem takiej hiszpanki! Przepiękna stylizacja.
    http://kariiix.blogspot.com/2016/08/3-nowa-szkoa-kierunek-technik-infomatyk.html

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna bluzeczka. uwielbiam koronki :) czy np. bluzka prosta , a tył koronkowy albo same rękawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobne gusta bo ja również uwielbiam taki styl. Na pewno będzie pojawiała się częściej na moim blogu :)

      Usuń
  13. śliczna bluzka! ♥
    będę tu wpadać częściej!
    super blog!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mnie to cieszy, dajesz mi tym motywację do działania! Buziak ! ;**

      Usuń
  14. Świetna stylizacja. ;) Ta bluzka jest mega! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa stylizacja i zestaw kolorów. Bluzka bardzo ładne, koronki też sądzę wyglądają ślicznie. Masz bardzo łady uśmiech, taki delikatny kobiecy :) No i bardzo ładny kolor włosów, naturalny? ♥
    Pozdrawiam, Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :* A włosy to końcówki rozjaśniane :)
      buziaki dla Ciebie :* :*

      Usuń
  16. Bardzo ciekawa stylizacja :) Hiszpanka przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś piękna, fajna postawa, buzia uśmiechnięta, ciekawa stylizacja! Nic dodać - nic ująć!
    Zapraszam do mnie. :)

    troszeczkemnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka sliczna buzia, wygladasz przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. bluzeczka super, taka subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, najbardziej spodobała mi się hiszpanka.

    http://remakess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń