music

środa, 3 sierpnia 2016



Cześć i czołem!
Nareszcie znalazłam czas i chęci, żeby założyć dawno planowanego bloga. Od zawsze chciałam mieć swoje miejsce w sieci, jednak nie wiedziałam jak, od czego zacząć. Teraz postanowiłam wszystko robić na spontanie :) Mam nadzieję, że jakoś będzie mi to wychodziło :)
Co do stylizacji, jest prosta ale jakże stylowa i wygodna. Dziś mało zdjęć a to tylko dlatego, że złapał mnie deszcz. Obiecuję, że następnym razem będzie o wiele więcej :*
Jeszcze koniecznie dajcie mi znać w komentarzach co myślicie o stylizacji, jestem mega ciekawa Waszych opinii. Buziak ! :*






Buty- Adidas Superstar
Tunika- New Yorker
Spodenki- Tally Weijl
Torebka- Allegro

24 komentarze:

  1. Milka jesteś najlepsza ������

    Ninja

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetnie! :) Byle do przodu nie poddawaj się! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*!. Z każdym postem będę starać się być lepsza :)

      Usuń
  3. Swietna stylizacja Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja ta bluzka jest boska <3
    http://ruudegirls.blogspot.com  

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    Stylizacja świetna, szczególnie urzekła mnie bluzka :)


    https://www.facebook.com/Beautyfit-505908466279127/ zapraszam na fb :)
    http://livetourevel.blogspot.com/ zapraszam również na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja , gdzie kupiłaś bluzke *.* ?

    Zapraszam do siebie ; kissofdeathxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, buziaki i powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja ^^ podoba mi się :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! <3 stary chyba do wszystkiego pasują ;p
    zapraszam do mnie ;))
    princesskafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty, własnie na nie poluje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serducha. Spisują się na medal ;* :)

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba stylizacja, pozdrawiam :))

    http://hipo-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń